Darussyifa' Online

Darussyifa' Online
klik pada imej untuk ke link

BIC Smart Shop

BIC Smart Shop
klik pada imej untuk ke pautan

Boikot Zionis La'natuLLAH!

Boikot Zionis La'natuLLAH!
klik pada imej untuk ke link

klik pada imej untuk ke link

klik pada imej untuk ke link

Selamatkan Gaza!

Selamatkan Gaza!
klik pada imej untuk ke link

Tuesday, November 4, 2008

Dedikasi Untuk Murabbi-ku...


Beberapa minggu yang lepas, sebelum student-student di UPMKB menduduki final exam, saya dimaklumkan sendiri oleh murabbi saya di UPM Kampus Bintulu ni, Ustaz Abdul Halim bin Abdul Kadir bahawa beliau akan ke Kuching pada 8 November ini untuk menjalani pembedahan. Saya sendiri pun tidak pasti pembedahan yang macam mana...

Melihatkan kepada keadaan Ustaz Halim yang saya sendiri kirakan agak kritikal, saya rasa memang sangat baik dan sudah sampai masanya untuk beliau menjalani pembedahan.

Rasanya, kebanyakan pelajar Ustaz Halim perasan akan cara Ustaz Halim yang menampakkan bahawa beliau tidak sihat, cuma mungkin ramai yang tidak tahu sakit apa?....

Pada 13 november ni, Ustaz Halim akan menjalani pembedahan pada bahagian tulang belakang beliau yang (sebenarnya) telah lama sakit sebagai kesan daripada kemalangan yang beliau pernah lalui semasa di zaman mudanya dulu (jangan salah anggap. Ustaz Halim memang masih muda).


Pernah juga beliau ceritakan kepada saya tentang sakit dan kemalangan yang pernah dialaminya itu. Patutlah sebelum ini apabila saya solat di belakang beliau, seolah-olah beliau berada dalam keadaan yang tidak sihat (time rukuk dan sujud). Perkara tersebut cuma saya sedari dan ketahui semasa saya berada di semester 4.

Apa-apa pun, tujuan saya memasukkan entri ini tidak lain sebagai dedikasi kepada Ustaz Halim yang akan menjalani pembedahan tidak lama lagi.

Saya memohon kepada saudara pengunjung sekalian agar turut bersama mendoakan kesejahteraan dan keselamatan Ustaz Halim semasa pembedahan tersebut serta mendoakan kesembuhan untuknya.

Maaf, mungkin ayat-ayat dalam entri ini tidak tersusun...mungkin dirasakan urgent.


Saya mendoakan agar Ustaz selamat menjalani pembedahan tersebut dan semoga cepat sembuh.


Ibn 'AbdiLLAH As-Sarawaki
00:12 am, 5th November 2008, Wednesday.

No comments:

Katakan "TAK NAK" Kepada Tabarrujul Jahiliyah!

Katakan "TAK NAK" Kepada Tabarrujul Jahiliyah!
klik pada imej untuk ke link

klik pada imej untuk ke link

klik pada imej untuk ke link

Alternatif Fesyen Islami

Alternatif Fesyen Islami
klik pada imej untuk ke link

Jom Belajar Bahasa Arab

Jom Belajar Bahasa Arab
klik pada imej untuk ke link

Video-video Pilihan

Ustaz Ismail Kamus - Nafsu Makan Ustaz Ismail Kamus - Alam Jin Ustaz Azhar Idrus - Banduan Akhirat Ustaz Azhar Idrus - Tidur 20 Tahun